6/12 - Apologize

Ett tag sen man uppdaterade här nu ser jag..

Sen sist har jag inte gjort något speciellt egentligen tycker jag.. Eller jo!
Förra lördagen hade jag filmkväll med M.. Så mysigt, länge sen vi var ensamma nu och fick ha lite tjejsnack och bara må gott.. Startade dagen med att kolla på damlagets match mot Blackeberg, vilket fick en på bra humör - vilken kämpainsats tjejer! H.. BRA jobbat! A och J var hemma över helgen dom också så fick träffa dom en kort sväng där också, trevligt att det händer lite titt som tätt nu för tiden måste jag säga. Man inser inte riktigt att man saknat gamla kompisarna förrän man ses så här då och då.. Då börjar man nästan fundera på hur åren kunnat flyga förbi utan minsta lilla hej från något håll.. Tur att det ändras.. :)
På kvällen var det i alla fall mysbyxor på, två filmer laddade, massa gottit uppdukat på bordet och ljus och mysbelysning på.
Startade filmkvällen med Kallt Byte - Fritt vilt för er som kanske hört mig tjata om den förr. Martina ville ha en skräck och jag ville gärna se den igen.. Så blev det.. Satte kameran på sjävlutlösare ett antal gånger och lyckades fånga oss två i en inte alltför avslappnad pose under filmens gång..



Vi överlevde filmen hur som helst. Tog en kortare paus innan vi fortsatte med nästa. Harry Potter och Fenixorden. Senaste Potter-filmen.. Vi som haft som tradition att gå och se dom filmerna ihop på bio, lyckades inte ta oss iväg denna gång, men både hon och jag har låtit bli att kika på den så det blev i alla fall premiär ihop, fast hemma i soffan då. Mysigt!

Söndagen? Mor och far pyste iväg på kryssning med PRO, jag knatade fram på julskyltningen en sväng, inte länge, för det första gick jag själv och för det andra så regnade det. Det ska inte regna på julskyltningen, det ska SNÖA!
Fel, fel, fel..

Veckan annars? Sammanfattningsvis har den varit lång. Min kropp börjar säga åt mig att varva ner tror jag. Det värker här och var och har faktiskt inte ens tränat denna vecka.. Antar att det kan vara vinterns förkylning som så smått börjar göra sig hemmastadd hos mig. Men hinner inte denna helg, så jag tänkte passa in sjukdomen till nästa helg eller något sånt.. :)

Har nyss kikat klart på 20:e Beck-filmen. Advokaten.. Helt okej, man får det man förväntar sig fortfarande av Beck.. Nu ska jag nog hoppa i duschen en sväng, sen blir det mysbrallor på och middag.

Yours truly - Stina.



image150

Apologize - Timbaland feat. One Republic

I'm holding on your rope,
Got me ten feet off the ground
I'm hearin what you say but I just can't make a sound
You tell me that you need me
Then you go and cut me down, but wait
You tell me that you're sorry
Didn't think I'd turn around, and say...

It's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late

I'd take another chance, take a fall
Take a shot for you
And I need you like a heart needs a beat
But it's nothin new - yeah yeah
I loved you with a fire red-
Now it's turning blue, and you say...
"Sorry" like the angel heaven let me think was you
But I'm afraid...

It's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late

It's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late
It's too late to apologize, yeah
I said it's too late to apologize, yeah-
I'm holdin on your rope, got me ten feet off the ground...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0