3/11 - Losing

När ditt inre gråter, ditt liv känns tomt.
Människor sviker och allt gör ont.
Hjärtat plågas av varje slag.
När du aldrig tror att det ska bli dag.
När natten är mörk frukta ej.
Du vet att jag finns här för att beskydda dig.
Livet är svårt och känns kallt, men jag lovar, jag offrar allt.
För att du inte ska gråta tårar av blod.

Detta kallas vänskap inte mod.

--------------------------------------------------------------------------------------

Jag blir då inte klok på folk jag.. Skulle nog vilja påstå att egoism är den nya folkhälsosjukdomen..
Nä, försöka ignorera och leva på, inte beblanda sig med folk mer än man behöver, man riskerar bara att bli för involverad..
Äta, sova, träna, jobba och klappa katten. Då kan nog inget gå åt fanders..
Dagens låt symboliserar i stort sett hur moì mår just nu.. Att det kunde svänga så jämers snabbt.. Nästan imponerande ändå.. Ja.. Man kanske ska försöka se det så ist.. Positivt tänkande.. Äh.. my ass... Orkar inte just nu.. En annan dag..

Pappa kom in idag, skulle till J´s grav. Jag ville följa med, var nog lite drygt en månad sen jag var dit nu.. Det var fint där..



Är faktiskt rätt skönt att komma dit emellanåt. Nu låter man väl som en riktigt vrickad person, men det står jag för isf.. Skönt att komma dit och kunna snacka lite med henne.. Inte för att hon svarar, men jag kan ventilera sånt som inte annars är så lätt, utan pekpinnar och annat skit som en del kan kläcka ur sig.. Det är bara skönt att få sätta ord på en del tankar så där ibland.. En del pratar med sina blommor, en del med sina djur, jag passar på att snacka med fd. svägerskan när jag väl är där..
Sen efter det for vi till bror och M-L, fikade och fick se kort från USA. Kul! Så roligt att få se hur dom växer barna däröver.. Och fick veta att storebrorsan i familjen vill åka hit snart.. Kanske till och med åka och plugga i London eller Sverige! Kul! Få träffa honom lite mer! Han är tydligen riktigt duktig på svenska nu dessutom, blev nästan sur på bror och M-L när dom pratade amerikanska med honom! :)
Sen fick jag en liten souvenir..
Pojkarna där heter Harry och Henry.. pappan i familjen blev helt till sig när han var hit första gången och såg att vi hade något som hette "Harry boy".. I USA finns det nu för tiden:



Oh Henry! - choklad! :P Påminner om Snicker´s...

Äh, nu känns det som för några veckor sen igen.. I hate it! Tillbaks på ruta ett? Eller?? Som sagt var.. Inte beblanda sig med folk.. They bring you up, then they´ll put you down..

Morsning korsning!



image134

Losing - Takida

Is this all of me?
Is there nothing more of me than this?
I would rather be,
one of the faces that you'll miss - no
Do you care?
Well I don't know - no
I'm struggling not to let go

Won't you lift me up?
Lift me up or else I'll never stop
Don't you leave me alone
I've been through hell now show me heaven

I'm losing all of the time
I'm losing
I'm losing, please change my mind
I'm losing

This is all of me
There is nothing more of me than this
I cannot be the well adjusted
Show me heaven

I'm losing all of the time
I'm losing
And I've been through this,
as long as i remember my life
I'm losing

I'm losing all of the time
I'm losing
I'm losing, please change my mind
I'm losing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0