8/11 - Regnar i Gävle (Stockholm) idag

Nu har jag dom i handen!! Biljetterna till tAKIDA´s extrakonsert i Gävle den 22/11! :)
Jag är jätteglad för det, blir alldeles prillig så fort jag kollar på dom..
Dessutom har jag idag införskaffat en kamera, nu äntligen har jag köpt mig en digitalkamera - den ska med den 22:a! Då ska jag fixa fina bilder! :)

  

Annars i livet då? Nja.. Tillbaks på ruta ett - blir så irriterad.. Dels på mig själv som tillåter mig själv vara så lättlurad, dels på.. ja.. vet inte riktigt om jag kan vara det egentligen.. Nä.. Är nog inte irriterad, mest besviken.. Men det är väl kanske mitt fel, jag kanske skulle varit mer tydlig med var jag står..
Men på jobbet är det bra iaf! Alltid något.

Har en del saker framför mig som jag ser fram emot - både stora och små..

* Träningar
* Matcher
* Söndag - mor kommer hem från USA
* 22 nov - tAKIDA på Slickcity
* 9 dec - julbord med jobbet
* 24 dec - julafton! :)

Ja.. Ska väl egentligen inte klaga.. Men en del saker i livet tar upp en hel del av ens tid och tankar. Och en del saker kan göra att man faktiskt mår riktigt dåligt, medans andra bara går en förbi..

Sleep tight all ye faithful..





Det regnar i Gävle (Stockholm) - Carola


Jag går till telefonen en gång till
Jag vet ju var du finns, kan numret utantill
Men ska jag våga ringa dig och säga hur det känns
när händerna på nummerskivan bränns

Och när jag hör din röst så nära mig
då inser jag med ens hur jag har saknat dig
Så mycket som jag vill ha sagt av allt jag tänker på
men det blir bara tomma ord ändå

Och det regnar här i Gävle idag
du har det säkert bättre än jag
Det händer inget särskilt, jag har det ganska bra
men det regnar här i Gävle idag

Vi gav nog aldrig kärleken en chans
så fel att något fint ska bli en kort romans
Jag ville tala om för dig att saknaden är svår
och hitta ord som gör att du förstår

Och det regnar här i Gävle idag
du har det säkert bättre än jag
Det händer inget särskilt, jag har det ganska bra
men det regnar här i Gävle idag

Och det regnar här i Gävle idag
du har det säkert bättre än jag
Det händer inget särskilt, jag har det ganska bra
men det regnar här i Gävle idag

Och det är bara dig jag vill ha


Kommentarer
Postat av: Hasse Sukis

Aja baja, bildstöld, ej enligt upphovsrättslagen. V.g. ta bort min bild på Carola tack. Jag har inte blivit tillfrågad, eller om pris. /Hasse Sukis



(c) Photo: Hasse Sukis, Rockphoto

2010-04-12 @ 18:23:39
URL: http://www.fastnews.se
Postat av: Hasse Sukis

Tag genast bort min bild som du har stulit på Carola och publicerat utan lov. Det är bildstöld enligt upphovsrättslagen, dvs. ett lagbrott, en olaglig handling. Jag lever på att sälja bilder som professionell fotograf. Fotografen

ska alltid tillfrågas först. Man får inte heller redigera andras bilder och inte publicera utan namn. © Photo: Hasse Sukis, Rockphoto. Var ska jag skicka fakturan eller brev från advokat?



Med Vänlig Hälsning! Fotograf: Hasse Sukis, Rockphoto / FastNews.SE

2011-07-06 @ 18:45:11
URL: http://www.fastnews.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0