14/10 - Hold on

Hjälp vad Magnus Betnér är bra! Länge sen jag skrattade så mycket under två, närmare tre timmar!
Han är ju så rå i sin stand up så ibland är det nära att man sätter skrattet i halsen.. Men han balanserar kanonbra och väger över åt skratt-sidan ändå.. :P

Bland annat snackade han om hur fel det kan bli om man som han och hans tjej försöker uppfostra sin dotter till att inte vara blyg inför nakenhet och hur det i vissa fall kan misstolkas åt pedofili-hållet..
Enda lilla problemet där är att hans dotter är väääldigt intresserad av "poppar" (snoppar) redan från början och i hennes värld så är ju pappa överste-popp! *skratt*
Sen tog han upp det här med att det finns underkläder som smakar choklad. Han undrade om det finns någon som någonsin ehum... utfört tjänster på sin partner och helt plötsligt stannat upp och kännt ett otroligt begär efter Aladdin-choklad... *skratt*
Han berättade att han är mordhotad av en hel del personer, för att han är just så frispråkig som han är. I hiphop-världen är det mestadels kids som knappt kan stava som skriver mail och ska döda honom.
Däremot i nazist-gängen så kommer det riktiga brev, med frimärken på! Och så klart - hakkors då! Han brukar samla familjen i soffan och visa upp att dom fått brev, ingen räkning eller reklam, utan ett riktigt brev! Men att det ofta tar udden av det hela lite lätt när han ser vad det är för ett brev... :P

Har nyss avslutat en film, inte någon jag rekommenderar att man ska kolla på ensam, tur att man har Frasse.. :P Man har honom liggandes på magen, på filten man själv är insvept i.
Filmen ja.. Dead Silence.. Spårade ut lite i slutet måste jag nog säga.. Men avslutet var så oväntat så den får iaf godkänt i det stora hela.. Men som sagt var, inte titta ensam!
Samma med två andra filmer jag rekommenderat förr; Dark Remains och Fritt vilt.. Hua..

Skön helg.. Helt i min smak... ;) Mer av sånna här helger säger jag bara.. :P

Åh.. Flaschback till när man gick i... trean/fyran och följde Bevelry Hills, Jamie Walters när han var med.. Föll totalt för hans låt då.. :P

Nej, nu tackar jag för mig, sov så gott!



image115

Hold on - Jamie Walters

I don't wanna see you ever sad
And everything that I've got you can have
When it's all too much
You need some human touch
To see that it's really not so bad

Did you call on every saint you know
But still you feel like you're on your own
Can you see through your tears
I will always be here
And you're not out there all alone 

Hold On,'till you feel a little stronger
Hold On to me
Hold On, everything's gonna be alright
Just Hold On to me tonight

Anything that hurts you,hurts me too
I'm not gonna let your world turn blue
Will you take my hand
And feel how close I am
There ain't nothin' I won't do for you

Hold On,'till you feel a little stronger
Hold On to me
Hold On, everything's gonna be alright
Just Hold On to me tonight

I know the world
Can drive you to your knees
But when you need to cry, baby
Cry to me

Hold On,'till you feel a little stronger
Hold On to me
Hold On, everything's gonna be alright
Just Hold On to me tonight

Kommentarer
Postat av: Anna

Det känns skönt att du håller med mig!
Gud vad avundsjuk jag blir. Är grymt sugen på att se dom igen i år men tiden och pengarna finns helt enkelt inte där. Du kommer få en grym konsert iallafall. Som vanligt när Takida spelar. Hart du sett dom förut live?

2007-10-16 @ 11:28:02
Postat av: Anna

Och Jamie Walthers låt är grymt bra :D

2007-10-16 @ 11:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0