28/10 - Release

Wiiie!
Nu blir det sammanfattning av veckoslutet.. :)
Torsdag.. FY SJUTTON vad jag längtat! tAKIDA´s spelning på Slickcity.. Började kvällen med superrolig och god middag på Helt Enkelt med A, J och J. Kanonmat, trevlig personal och mycket skratt.
Sen begav vi oss mot Slickcity där vi skulle stå på en VIP-listan. Men det fanns tydligen flera olika och den som vakten hade just då fanns vi inte med på.. *panik*
Men... Det ordnade sig och till sist fick vi kliva innanför dörrarna till slut.
Och herregud, fick bra plats, bredvid hägtalarna, bredvid staketet och bakom en av vakterna.. Knappt någon som vågade trycka på mig, så jag hade gott om tid att knäppa kort.. :P
Sen köpte jag en t-shirt också som jag ska glänsa med emellanåt... :P

Smakprov:

       

Oh my lord... Heaven! I´m in heaven! Går fortfarande som i trans när jag tänker tillbaks på konserten.. Äntligen fick jag se dom live! Och det var inte sista gången.. Jag lovar!

Ja.. Sen i lördags.. Hemmapremiär.. Inte liiiite nervös man var då! Hemmaplan.. Det innebär risk för människor i publiken som vet hur man spelat förr och som automatiskt kanske jämför mig - nu, med mig - då.. :)
Men det gick faktiskt bra! Är till och med lite kaxig efter matchen.. Vi fick motstånd, en del spelare har jag spelat mot förr, riktigt roligt! Men det var som förr också, vi vann.. Inte lika stort som förr, men dock en klar vinst.

Från hemsidan:

Division III damerna ångar på och tog andra raka segern när man hemmaslog Karlbo IK med siffrorna 61 - 39. Trots få träningstillfällen visar tjejerna upp ett bra spel. Lite mer träning och då framförallt konditionsträning så kommer man att bli svårstoppade i division III.
I Ockelbo var spelande coachen Jenny Schedin poängbäst med tjugo pinnar. Josefine Olsson kämpade storstilat och Stina Karlsson hade grymt sänke på skotten. Pigga inhopp gjorde de båda ungdomarna Pernilla Olsson och Malin Rosen. Tyvärr blev Annelie Berg skadad (stukad fot) men visade fina takter innan skadan. Alla ska vara stolta över sin insats.

Ockelbo BK - Karlbo IK 61 - 39.
I Ockelbo spelade Jenny Schedin 20, Malin Rosen 14, Stina Karlsson 13, Josefine Olsson 9, Ida Mellström 3, Jessica Franksson 2, Pernilla Olsson och Annelie Berg.


Satte tre 3:or och två 2:or.. Riktigt skönt! Treorna var sådana där som inte tar i ringen alls, utan glider i så där skönt, klockrent - only net! Oh... *ryser* :)

Sen puttrade jag upp till Ljusdal för att hälsa på, lämna bröllopskorten och festa när det nu var World cup i bandyn.. Dock ingen bandy för min del, mest umgås och festa.. :)

Nu då? Inte mycket.. Mest trött och sliten.. Glömde stretcha efter matchen.. Idioti! Men men, man får skylla sig själv.. Tyvärr. :P

God natt!



image130

Release - Timbaland feat. Justin Timberlake

Alright
Hey
Clap
Oh
I need you girl (Hey)
I really need you
I need you girl
(Let me tell you something)
I think am getting in charge (yeah)
So feel the party codes (yeah)
With all my Gs in the back (yeah)
Who needs a bodyguard (yeah)
I think I need to...

Release
I am out of control
I'm out of body
Release
I am out of control
Whose here to party
Release
[Release Lyrics on http://www.lyricsmania.com]
I am out of control
I'm out of body
Release
I am out of control

I'm out of...

(Oh, yeah)
I push the party stars (yeah)
They just can't even see me (yeah)
We flame the party hard (yeah)
I think I need to...

Release
I am out of control
I'm out of body
Release
I am out of control
Whose here to party
Release
I am out of control
I'm out of body
Release
I am out of control

Who holds the party strikes
He keeps the party movin'
The club is over packed
Look this can't wait till dawn

(Yeah)
We've got a video (yeah)
I think we are late for our shoot (yeah)
We had our video (yeah)
Hey, these girls ain't cute (yeah)
They want me to do my part (yeah)
But first I gotta...

Release
I am out of control
I'm out of body
Release
I am out of control
Whose here to party
Release
I am out of control
I'm out of body
Release
I am out of contro

Kommentarer
Postat av: Emma

kul att få gå på en efterlängtad konsär :D
vill oxå gå på nån, men vet inte
vem ;P haha

hur va de i ljusdal då? Vart de nå drag :)

2007-10-28 @ 22:08:52
URL: http://tcd.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0