7/2 - Move Along - videon

Oh my lord!
Det är spikat! Jag flyttar! Sista veckan i februari drar jag! :)
Stina ska bli Göteborgare!! Äntligen, kan knappt fatta det! Går som på moln!
Har inte varit den meste bloggaren den sista tiden - det har liksom inte funnits tid eller inspiration. Vet fortfarande inte riktigt vad jag ska skriva förutom att jag är helt lyrisk..
För er som inte träffar mig innan jag flyttar - jag kommer prata göteborska nästa gång vi ses! :P
Har alldeles för lätt att ta efter dialekter och när jag väl flyttar dit - hur ska det då gå?! :)
Hade avslutning med baskettjejerna jag tränat denna säsong i Gävle i tisdags.. Som avslutning sa M att vi skulle köra laget runt där var och en fick säga en positiv sak om mig som tack för att jag gjort ett så bra jobb dittills..
Blev så glad för alla orden.. Jag var bland annat: bra på att visa och lära ut, snäll, söt, snygg klädstil, super-snäll och super-super-snäll.. Vilka gobitar... 8-9-åringar..
Idag var det sista dagen på jobbet i Ockelbo, tog med fika till DC för att säga hej då.. Fick presenter av dom.. En liten ljuslykta och en jättefin bricka - som jag velat ha sen jag började jobba där för 5 år sen!! Dom dom gjort helt själva där.. Så gulliga!!
Nu blir det ryggläge i soffan - måste smälta den här dagen, veckan.. det sista tiden.. alla tankar runt gbg och allt där.. förhoppningarna... Det är bara att hoppas.. Ibland är man riktigt på topp, man ser saker precis som de lagts fram för en.. och ibland är man lite låg och tänker - äh.. ingen idé att hoppa. Har blivit fel förr också så.. Inget ovanligt.. Vi får se helt enkelt.. :)

Kramen!





Move Along - The All-American rejects

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0