28/1 - That´s my goal, musikvideo

Oj oj oj! Jag hinner knappt med själv.. Fick samtal i torsdags från ett företag nere i Göteborg som ville träffa mig och se vad jag är för en människa - kanske jobb på g med andra ord!!!
Sen idag ringde en till och ville träffa mig - tur för honom. För imorgonbitti sitter Stina på tåget mot Göteborg och ska försöka ta första steget på en ny del i mitt liv - nu jäklar!
Fick resan ner betald av arbetsförmedlingen eftersom det är chans till jobb och jag ska kunna ta den chansen.. Riktigt sjyst! Visste inte ens att den möjligheten fanns, men far sa att jag skulle fråga och - voilá!  

06:00 går tåget från Gävle. Ska bli mysigt att få sitta på tåget och må gott. En av mina favoritögonblick faktiskt... På väg någonstans och få sitta i sin egen lilla värld med musik i öronen och en bra bok i handen.
Ska verkligen bli superskoj imorgon. På onsdag kommer jag hem igen, lämnar rapport då!

Tänk... Jag kanske blir inflyttad göteborgare inom någon månad! Wiiie! I love the idé!





Shayne Ward - That´s my goal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0