6/1 - When I´m gone - the video..

Ja jäklar ni...

Fick något infall igår på eftermiddagen och kollade med E om hon var sugen på att träffas och festa.. Det hade hon så vi bestämde att hon skulle komma hit och förfesta och att vi sen skulle dra vidare ut, antingen till någon pub eller till någon dansställe..
Kvällen kom, E kom och lite senare dök även 8 andra upp.. Hade riktigt kul och trevligt hela kvällen, enda är att jag nu idag har haft lite städning kvar sen igår.. Inte alls lika roligt måste jag säga, men det funkade denna gång.. ;)
Vi drog hur som helst vidare senare på kvällen - jag hade turen, lyxen, vad ni nu vill kalla det, att få åka med i bilen.. Tack och bock.. Fick dock gå hem senare på kvällen, men det funkade det också, gick fortare än vad det brukar.. :P
Som sagt var, kvällen var riktigt trevligt.. :)
Repris på det här ni!
Det ser någotsånär ut här hemma nu, bara till att svabba golven som är kvar och göra sig av med stolen som tremänningen till M och M lyckades sitta sönder. :P

Nej, var säger ni... Äta lite nu kanske? Jag mår inte alls dåligt idag, tack gode gud.. Mjölkdrinkar är nog en bra uppfinning ändå det.. :P





Simple Plan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0